Referat Generalforsamling 2012, Belbuan allèforening

TIDSPUNKT:  Mandag 19. mars, klokka 19: 00

STED:             TSK- huset i Gildheimsveien

SAKSLISTE:

1) Valg av møteleder, og to til å skrive under protokollen.

2) Godkjenning av innkalling og årsberetning. Godkjenning av fullmakter.

3) Godkjenning av regnskap med balanse 2011, og revisjonsrapport.

4) Budsjett 2012. Forslag til vedtektsendring.

5) Egenandel ved skade på bygning.

6) Opprusting av fellesareal- orienteringssak.

7) Brøyting av fellesareal- orienteringssak.

8) Valg

TILSTEDE:

13 stemmeberrettigede og 1 fullmakt. Arnfinn Fiske ønket velkommen.

Sak 1.

Eirik Thun ble valgt som møteleder. Hanne Afseth og Ole Petter Bye ble valgt til å skrive under protokollen.

Sak 2 og 3.

Begge punkter ble godkjent uten kommentarer.

Sak 4.

Forslag til vedtektsendring- økning av den månedlige kontigenten, for å bygge opp et visst overskudd, ble enstemmig vedtatt.

Sak 5.

Egenandel ved skade på bygning. Presisering av vilkårene. Dette ble enstemmig vedtatt.

Sak 6.

Opprusting av fellesareal- lekeplass. Forslag om dugnad med blant annet opparbeidelse av plen på området medio mai. Styret og lekeplasskomiteèn jobber videre med dette.

Sak 7.

Brøyting/ strøing på området. Noe klaging på dette; blant annet at de har vært sent ute, og endel grus på plener mm. Styret jobber kontunierlig med brøyteavtalen, og søker å få best mulig avtale også mht pris.

Sak 8.

Valg. Valgkomiteèn har instillt Eirik Thun og Arnfinn Fiske i 2 nye, og de sa seg villige til å forsette. Ellers er det likedan sammensetning som før i styret.

Hanne Afseth                                                                              Ole Petter Bye