Møtereferat Belbuan Alléforening

kl. 20.00 hos Arnfinn

Tilstede: Arnfinn Fiske, Otto Aarhaug og Marianne Holte

1. Parkeringsplass

Styret undersøker muligheter for oppmerking av felles parkeringsplasser.

Kan gjøres «for hånd» med spraybokser eller vha. merkemaskin.

Ny merkemaskin koster omtrent 1500 kr ekskl. spraybokser.

Tas opp på årsmøtet.

2. Brøyting

Alléforeningen har opsjon på gjeldende avtale.

Dagens avtale med Solberg Maskin opprettholdes.

Klager på brøyting tas via styreleder Arnfinn og ikke direkte med brøyter.

3. Poppelallé

Må beskjæres til våren, FØR 1. mai.

Foreløpig dato er helga 25.-26. april.

Styret vil som vanlig leie inn to containere, hvorav én er for hageavfall.

4. Forsikring

Styret ønsker å informere beboerne om forsikringen foreningen har og sette klare

retningslinjer for hvordan forsikringssaker skal håndteres. Tas opp på årsmøtet.

5. Årsmøte

Foreløpig dato er 24. mars 2015.

Møtereferat Belbuan Allèforening

7. april 2014

kl. 19.00 hos Arnfinn

Tilstede: Arnfinn Fiske, Otto Aarhaug, Marianne Holte og Kate Aasen

Saker:

• Containere: Containere settes ut fredag 2. mai og blir stående frem til fredag 9. mai. Det vil bli sendt ut påminnelse til beboere inkl. hva som er lov/ikke lov å kaste i containerne. Dette for å unngå økt containerpris.
  • Lekkasje i avløpsrør: En beboer har hatt lekkasje i avløpsrør. Dette skjedde trolig på grunn av et uheldig bend på rørføring og røret har dermed tettet seg til. Skaden er reparert. Det anbefales at beboere er oppmerksomme på dette og undersøker avløpsrør i eget tun.
  • Forsikringsavtale: Styret vurderer å ta et møte med forsikringsselskapet for å bli informert om avtalen vår.
  • Dugnad: Det planlegges dugnad 24. mai. Det vil bli sendt ut påminnelse samtidig som påminnelse om containere. Styret undersøker leveranse av matjord. Benk monteres under dugnad.

Møtet ble avsluttet kl. 20.00.

Møtereferat Belbuan Allèforening

27. Januar 2014

kl. 20.00 i TSK – huset

Tilstede: Arnfinn Fiske, Stian Norby, Otto Aarhaug, Marianne Holte og Eirik Thun

Saker:

Regnskap for 2013 og budsjett 2014 ble gjennomgått.
Vårdugnad
  • Det holdes dugnad til våren for å friske opp lekeplassområdet. Det vil ikke bli lagt mer grus langs stiene, men i stedet skal det såes gress i «hjørnene» av lekeplassen og langs stiene. Stian undersøker muligheter for å få tak i jord.
  • Poppelallé skal ikke beskjæres i år.
  • Det settes ut containere for avfall.
  • Det vurderes å kjøpe inn benk m/bord og ryggstøtte av typen «Go’ benken» fra Stavne. Pris 4900,- flatpakket. Otto undersøker pris inkl. overflatebehandling. Benken kan monteres under vårdugnaden og plasseres på lekeplassen.
  • Det foreslås felles samling med mat/drikke etter dugnaden for en hyggelig avslutning.

Møtet ble avsluttet kl. 21.00.