Referat Generalforsamling 2010, Belbuan allèforening

Saksliste:

1) Valg av møteleder, og to til å skive under protokollen

2) Godkjenning av innkalling og årsberetning, godkjenning av fullmakter

3) Godkjenning av regnskap med balanse 2008.

4) Budsjett 2009

5) Poppellallè

6) Valg

Tilstede:

13 stemmeberettigede fremmøtte og 3 fullmakter. Arnfinn Fiske ønsket velkommen.

Sak 1:

Arnfinn Fiske ble valgt som møteleder, og styret presenterte seg. Hanne Afseth og Kari Rindalsholt ble valgt til å underskive protokoll.

Sak 2:

Styret ble gjort oppmerksom på at noen på tun 2 ikke hadde fått innkallingen. Uklart hva som har skjedd her, da undertegnede selv hadde lagt innkalling i alle  postkasser. Noen stilte spørsmål om forsikring på felles vann/kloakk ledninger. Disse er dekt av vår forsikring. Parkeringsbestemmelsene på området vårt skal fortsatt følges nøye opp. Det betyr at ingen uregistrerte kjøretøy skal stå på felles parkeringsplasser.  Klage på dårlig brøyting i Dalkantveien. Styret tar etter hvert aksjon mot kommunen.

Sak 3:

Regnskapet ble godkjent uten spørsmål, untatt punktet eierskifteforsikring- skal være eierskiftegebyr.

Sak 4:

Budsjettet ble godkjent uten kommentarer

Sak 5:

Poppelallè. Litt orientering generelt om poppelallèn. Ellers står vedtaket fra i fjor fast, dvs. beskjæring hvert andre år.

Sak 6:

Eirik Thun og Arnfinn Fiske ble valgt for 2 nye år. Ellers likedan sammensetning som før i styret.

Valgkomiteèn fortsetter som før. Hanne Afsth, Kari Rindalsholt og Kate Aasen.

Nyeste kommentarer

28.03 | 17:52

Kan det være aktuelt å ta en gjennomgang av reguleringsforslaget fra Trondheim kommune etter at årsmøtesaker er gjennomgått?

02.11 | 22:30

Jeg ønsker e-postvarsel

30.07 | 21:07

Jeg ønsker e-postvarsel

08.04 | 19:57

Er det satt dato for containere?