Referat styremøte nr 1, 23.01.2012, Belbuan allèforening

Dato:                23. januar

Sted:                Hos Arnfinn

Tilstede:          Arnfinn, Otto, Stian, Eirik og Jannicke.

1. Status på brøyting.

Styrets kommentar: Styret har pratet med brøyteselskapet om vinterens erfaringer. Orienterer om brøytevtalen på årsmøtet. Styret vil foreslå å fornye kontrakten neste sesong.

2. Status på egenandelsaken fra brannen på tun 4.

Styrets kommentar: Rettmessig huseier har betalt inn egenandelen og saken er løst. Forsikring generelt: Styret tar kontakt med forsikringsselskapet for å få avklart forhold i avtalen og for å planlegge håndtering av framtidige forsikringssaker.

3. Hvor langt er vi kommet med planlegging av lekeplassen?

Styrets kommentar: Styret kaller inn arbeidsgruppen og gruppen fremmer forslag tilbake til styret før neste styremøte.

4. Telefon fra beboer på tun 2 vedrørende avslag på eierskifteforsikringssak i forhold til frosne vannrør på badet.

Styrets kommentar: Dette er ikke en styresak. Styret gir skriftlig svar tilbake til beboer.

5. Planlegging årsmøte og saker til årsmøtet.

Dato årsmøte vedtatt: 19.mars kl 19.00

Saker fra styret: Årskontigenten, forsikringsordningen, brøyteavtalen, opprusting uteareal.

Referat styremøte nr 2, 25.04.2012, Belbuan allèforening

Dato:                25. april

Sted:                Hos Jannicke

Tilstede:          Arnfinn, Otto, Stian og Jannicke.

1. Containere

Må bestilles, tar sikte på at disse kommer iløpet av første uke i mai. Dato formidles til tunene via tunkontakter.

2. Lekeplass – oppgradering påstartes ila våren.

3. Lekeplass – oppgraderingen avsluttes med dugnad for legging av plen ila sommerhalvåret.

Referat styremøte nr. 3, 26.9.2012 Belbuan allèforening

Dato:                26. september

Sted:                Hos Jannicke

Tilstede:          Arnfinn, Eirik, Otto, Stian og Jannicke.

Sak 1: Framdrift parken vår

Lekeapparatene er på plass, prosjektet avsluttes til våren hvor vi kaller inn til dugnad og legger plen på området.

Sak 2: Byggeprosjekt i Gildheimsveien 3 og på det gamle "hotellet"

Det noteres at vi ikke har mottatt nabovarsel. Dette tas til etterretning.

Sak 3: Asfaltarbeid som drøyer ut i tid

Asfaltarbeidet fra innkjøring til Dalkantvegen og opp mot Bromstadvegen har tatt tid, det har foregått vegarbeid på denne vegbiten i drøye to år - har kommunen en dato for når vegarbeidet antas avsluttet? Styret sjekker med kommunen.

Sak 4: Husforsikring

Styret arrangerer et møte med forsikringsselskapet for å få en grundig gjennomgang av forsikringen.